Tjänster

Välkommen till AI-skolan.se, din nya portal till att utforska och integrera artificiell intelligens inom utbildningsvärlden. Många lärare och pedagoger ställer sig frågan “Hur kan AI användas i skolan?”, särskilt när det kommer till att förändra det traditionella sättet att undervisa och bedöma. Låt oss belysa hur våra tjänster kan stödja dig i denna resa.

• Coaching: Om du undrar “Hur lär man sig att arbeta med AI?”, är vår coaching perfekt för dig. Vi erbjuder individuell vägledning för att säkerställa en smidig integration av AI i din skolmiljö, från undervisning till examination.
  • Workshops: Genom hands-on erfarenhet, får deltagarna utforska och förstå “Vad kan man använda AI till?” i en verklig skolmiljö. Detta inkluderar även hur AI kan hjälpa till att göra examinationen mer rättvis och effektiv.
  • Föreläsningar: Vi belyser AI:s breda potential inom utbildning, inklusive dess roll i modern examination. Samtidigt tar vi upp kritiska frågor kring etik, säkerhet och “Vad finns det för risker med AI?”
  • Omvärldsanalys: För att säkerställa att du är uppdaterad med de senaste innovationerna inom AI och pedagogik, erbjuder vi detaljerade analyser. Detta hjälper dig att ligga steget före i att integrera de senaste AI-teknikerna i ditt klassrum.

Vill du fördjupa din förståelse för hur AI kan omforma allt från planering av undervisning och lärtillfället med eleverna till examination? Utforska våra tjänster eller kontakta oss för att diskutera en lösning skräddarsydd för dina behov.

Workshops

Vi erbjuder hands-on workshops kring användningen av artificiell intelligens i undervisning. Genom interaktiva sessioner utforskar vi hur AI kan integreras i klassrummet för att berika lärandet. Oavsett om du är ny på området eller redan bekant med AI, ger vår workshop praktiska verktyg och insikter för att framgångsrikt införliva denna teknik i din pedagogik. Följ med oss och utforska framtidens undervisningsmetoder!

Föreläsningar

Vi erbjuder inspirerande föreläsningar om integrationen av artificiell intelligens i undervisning. Med en balans mellan teori och praktik belyser vi hur AI kan förvandla klassrummet och berika lärandeprocessen. Våra föreläsningar kan skräddarsys för att passa allt från nybörjare till mer avancerade användare, så att varje deltagare kan dra nytta av innehållet. Om du är en pedagog som vill ligga i framkant av teknologisk utveckling och utforska AI:s möjligheter i klassrummet, boka en föreläsning med oss och ta klivet in i framtidens undervisning!

Omvärldsanalys

På AI-skolan.se kommer vi kontinuerligt att publicera det allra senaste inom området AI och skola. Följ oss för att hålla dig uppdaterad med de nyaste rönen och trenderna inom denna spännande skärningspunkt av teknologi och pedagogik.