Föreläsningar

Att införliva artificiell intelligens i skolans värld kan kännas överväldigande. Men med rätt kunskap och verktyg kan AI underlätta många aspekter av undervisningen, från planering till examination. På AI-skolan erbjuder vi specialanpassade föreläsningar som ger dig insikt och vägledning i denna transformation.

Våra föreläsningar täcker bland annat hur AI kan användas för att skapa konstruktiv länkning i planeringen av lärandet, men även hur AI kan minska arbetsbelastningen för lärare samtidigt som eleverna får större variation på sitt lärmaterial.

Men det slutar inte där. Vi dyker även ner i världen av studentaktivering, där AI ger möjligheter till en mer personlig och engagerad lärupplevelse.ändra fram till det är dags för examination.

Om du funderar över frågor som “Hur kan AI underlätta min undervisningsplanering?”, “Hur kan jag engagera mina studenter på djupare nivåer med AI?” eller “Hur kan AI hantera examinationen nu när AI är här?”, är våra föreläsningar perfekta för dig.

Intresserad? Vi på AI-skolan förstår att varje skola och lärare har unika behov. Låt oss skräddarsy en föreläsning som passar just era förutsättningar och mål. Kontakta oss idag för att börja er resa mot framtidens undervisning!