Coaching

I en värld där teknik ständigt förändrar vårt sätt att lära och undervisa, blir en djupgående förståelse för AI:s strategiska roll i undervisningen oumbärlig. AI-skolan är här för att vägleda och coacha dig genom denna omvandling.

För lärare: Lär dig hur AI:s strategier kan revolutionera ditt klassrum. Från att förbättra kursplanering till att skapa engagerande material och effektivisera examination – AI erbjuder en värld av möjligheter. Genom individuell coaching hjälper jag dig inte bara med att integrera AI-tekniker, men också att reflektera över vilka metoder som bäst tjänar dina elevers lärande. Det är viktigt att komma ihåg att den pedagogiska tanken alltid ska komma i första rummet; AI-verktyg är endast ett sätt att nå detta mål.

För skolledning: Utforska hur AI kan placera din skola i framkant av pedagogisk innovation. Vi tittar på etiska överväganden, diskuterar vad vi bör och inte bör göra med AI i skolsammanhang. Med mig som din guide kan du identifiera både möjligheter och potentiella fallgropar, och säkerställa att din skolas användning av AI är både innovativ och ansvarsfull.

Oavsett din roll i skolvärlden är jag här för att stötta dig. Vi formar tillsammans framtidens undervisning med hjälp av AI, samtidigt som vi beaktar de etiska dimensionerna av dessa beslut. Är du redo att utforska och utmanas? Kontakta mig och påbörja din AI-resa med insikt och försiktighet.